شرح وظایف کارشناس
- کسب خط مشی و دستور العملهای لازم از سرپرست مربوطه
- اجرای دقیق دستورات ابلاغ شده
- مطالعه بخشنامه ها و دستور العملهای صادره از سوی مراجع ذیصلاح
- انجام بررسیهای لازم در زمینه عملیات و فعالیت های راهبردی و گزارش لازم به سرپرست مربوطه
- تطبیق و هماهنگی در زمینه مربوطه با توجه به استانداردهای آن و گزارش لازم
- انجام مطالعات و بررسیهای لازم در زمینه نیازها و ارائه پیشنهاد راه حلهای مربوطه
- همکاری با سایر کارشناسان واحدهای مربوطه بمنظور بهبود برنامه های راهبردی
- تهیه گزارش از فعالیت ها ، پیشرفت ها و مشکلات برای سرپرست مربوطه
- انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق
کمیته تحول اداری دانشکده پزشکی