شرح وظایف متصدی امور دفتری

  • تفکیک و توزیع نامه های وارده و صادره برای ارجاع به واحد واقدام کننده وپیگیری آنها
  • تنظیم برنامه نامه رسانی و تقسیم نامه ها بین آنها با توجه به سیر هر یک
  • کمک در بایگانی پرونده ها و اوراق اداری
  • حفظ و نگهداری از اوراق و اسناد و مدارک عادی و محرمانه
  • تعامل با اساتید جهت بهبود و تسریع در امور گروه
  • پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی آنان به واحدهای مربوطه
  • افزایش مهارت های شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی و بازآموزی مربوطه
  • تهیه گزارش از فعالیت ها و مشکلات و پیشرفت ها جهت سرپرست مربوطه
  • انجام سایر اموری که از طرف سرپرست مربوطه محول می گردد.

         کمیته تحول اداری دانشکده پزشکی

  • لطفا در تنظیمات صفحه گروه های خبری را جهت نمایش انتخاب نمایید.
Template settings