شرح وظایف متصدی امور دفتری
- تفکیک و توزیع نامه های وارده و صادره برای ارجاع به واحد واقدام کننده وپیگیری آنها
- تنظیم برنامه نامه رسانی و تقسیم نامه ها بین آنها با توجه به سیر هر یک
- کمک در بایگانی پرونده ها و اوراق اداری
- حفظ و نگهداری از اوراق و اسناد و مدارک عادی و محرمانه
- تعامل با اساتید جهت بهبود و تسریع در امور گروه
- پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی آنان به واحدهای مربوطه
- افزایش مهارت های شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی و بازآموزی مربوطه
- تهیه گزارش از فعالیت ها و مشکلات و پیشرفت ها جهت سرپرست مربوطه
- انجام سایر اموری که از طرف سرپرست مربوطه محول می گردد.
کمیته تحول اداری دانشکده پزشکی